eSprzedaż

Internetowa sprzedaż produktów

To aplikacja wspomagająca prace działu sprzedaży. Posiada rozbudowany panel informacyjny o kontrahencie, pozwala miedzy innymi składać i edytować zamówienia oraz oferty. Umożliwia zarządzanie siecią przedstawicieli Handlowych, poprzez definiowanie zakresu ich pracy oraz terminowanie ich pracy.

Aplikacja jest w pełni zintegrowana z modułem Zamówienia Obce pakietu Rekord ERP. Praca z odbywa się za pośrednictwem przeglądarkowego interfejsu użytkownika.

esprzedaż Rekord.ERP

Podstawowa funkcjonalność:

  • przeglądarkowy interfejs dostępu do danych;
  • logowanie użytkownika dla osób kontaktowych kontrahenta;
  • wielopoziomowa wyszukiwarka produktów wg grup asortymentowych;
  • prezentacja informacji o produkcie (ceny, opisy, jednostki miar) z systemu ERP;
  • obsługa konfiguratora produktów;
  • ceny personalizowane na kontrahenta, promocje;
  • obsługa koszyka i składania zamówien;
  • przegląd zamówien już złożonych;
  • obsługa zamówień planowanych;
  • informacje o stanie realizacji, terminach, osobach odpowiedzialnych;
  • przegląd wystawionych faktur z powiązaniem z zamówieniami;
  • informacje o stanie płatności, terminach, itp.;
  • wersje językowe.

Masz jakieś pytania? Nie wahaj sie ich zadać!