Portal B2B

Usprawnić komunikację między pracownikami a kontrahentami

Dzięki przeglądarkowemu interjesjowi możemy w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca przeglądać potrzebne nam informacje. Pracownik ma możliwość natychmiastowego przeglądu dostępności zapasów, stanów magazynowych czy statusu zamówienia, czyli takich informacji, które są niezbędne przy rozmowach z odbiorcami.

portal b2b rekord.erp

Podstawowa funkcjonalność:

  • dedykowane narzędzie do współpracy w ramach sieci partnerów;
  • przeglądarkowy interface dostępu do danych;
  • praca na wspólnej bazie zintegrowanego systemu zarządzania;
  • możliwość składania zamówień przez kontrahenta w oparciu o dedykowany graficzny interface wyszukiwarki produktu i prezentacji danych produktowych;
  • obsługa przed i posprzedażowa (wgląd w status realizacji zamówienia i dostawy, monitoring należności, reklamacje, zwroty);
  • obsługa graficznego konfiguratora wyrobów (wspomaganie doboru konfiguracji w oparciu o definiowane cechy, wykluczenia);
  • zróżnicowanie konfiguratora dla klienta B2B, (opcje domyślne, brak wyborów ze względu na ofertę handlową, itp.);
  • blokada możliwości potwierdzenia zamówienia w zależności od definiowanych warunków (np. zaległości płatnicze);
  • mechanizmy otwarte publikacji oferty, promocji i wiadomości z możliwością wymuszania potwierdzeń;
  • publikacja stanów magazynowych (dla produkcji MTS) i innych danych bezpośrednio z kontenera danych Rekord.ERP (np. pętli MRP I);
  • dostęp do danych kontrahenta (finansowych - analizator należności i zobowiązań, historia zamówień, lista faktur z możliwością pobrania wersji elektronicznej, dokumentów elektronicznych);
  • umożliwienie wymiany harmonogramu dostaw za pomocą dokumentu w standardzie XML;
  • wyeliminowanie papierowego archiwum napływających zamówień (możliwość dołączania dokumentów).

Masz jakieś pytania? Nie wahaj sie ich zadać!