eHR

Przeglądarkowy interfejs

System eHR został napisany w technologii trójwarstwowej, z interfejsem w przeglądarce internetowej. Dostęp do systemu jest warunkowany od miejsca pracownika w strukturze organizacyjnej jednostki, a tym samym możliwe do uzyskania są cztery poziomy dostępu:

  • Użytkownicy – mają dostęp jedynie do swoich danych;
  • Kierownicy – mają dostęp do danych swoich oraz pracowników im podległych;
  • Kierownictwo wyższego szczebla – ma dostęp dodatkowo do danych statystyczno-przekrojowych dla całej organizacji;
  • Operatorzy – osoby o dodatkowych uprawnieniach, mają wpływ na działanie systemu i transport danych pomiędzy systemem eHR, a klasycznymi systemami Kadrowo-Płacowymi.
 rekord.erp

Podstawowa funkcjonalność:

  • podgląd kalendarza absencji;
  • możliwość składania kart urlopowych (wraz ze wszystkimi konsekwencjami, zatwierdzaniem ich poprzez osoby stojące wyżej w strukturze organizacyjnej);
  • podgląd dowolnego paska płacowego z dowolnej listy płac (własnego);
  • podgląd kompletu danych osobowych;
  • podgląd danych o członkach rodzin;
  • podgląd danych o odbytych szkoleniach;
  • składanie wniosków o wydanie zaświadczenia o zatrudnieniu, dochodach, przychodach;
  • podgląd danych z systemu Rejestracja Czasu Pracy – wejścia, wyjścia, bilans czasu pracy, nadgodziny;
  • podgląd historii awansów i stawek historycznych;
  • podgląd kartotek: zarobkowej, ZUS oraz podatkowej;
  • podgląd umów o pracę;
  • podgląd stanów i obrotów pożyczek PKZP/ZFM;
  • podgląd wydanego wyposażenia pracownika;
  • wprowadzanie i ewidencja ocen pracowników podwładnych;
  • zatwierdzanie kart urlopowych pracowników podwładnych wraz z delegacją tego obowiązku w górę w strukturze organizacyjnej w przypadku absencji;
  • tabela wykorzystania urlopów pracowników podległych;
  • zestawienia struktury zatrudnienia według pracy, wieku, płci, wykształcenia;
  • statystyka absencji z podziałem na wydziały;
  • statystyka zwolnień L4 z podziałem na wydziały;
  • statystyki wykorzystania urlopów z podziałem na wydziały;
  • struktura absencji;
  • układ struktury organizacyjnej;
  • wykaz świadczeń z ZFŚS;
  • obsługa wniosków i poleceń wyjazdu służbowego;

Planowane funkcjonalności w wersji rozwojowej:

  • wykaz zakresu obowiązków;
  • tabela zastępstw w trakcie absencji;
  • wprowadzanie i rozliczanie delegacji;
  • karta obiegowa;
  • wnioski pracownika o zmianę danych osobowych/członków rodzin;
  • obsługa poleceń pracy w godzinach ponadwymiarowych.

Masz jakieś pytania? Nie wahaj sie ich zadać!