Urząd dostępny przez internet?Teraz urząd jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Uzyskanie informacji, przeglądanie oraz zapłata zobowiązań nie wymagają już wychodzenia z domu!
Zobacz jak działa wirtualny urząd

Ułatwienia dla klientów urzędu

W eUrzędzie obsługa interesantów realizowana jest na bieżąco. Uzyskanie informacji, złożenie wniosku, monitorowanie sprawy – to wszystko odbywa się zdalnie i w pełni zgodnie z procedurami bezpieczeństwa informacji.

  • przeglądanie informacji publicznej z danych strukturalnych przechowywanych wewnątrz urzędu
  • przeglądanie informacji spersonalizowanej wymagającej uwierzytelnienia
  • wymiana informacji między urzędem a Klientem
  • dostęp do formularzy i dokumentów elektronicznych.

Bezpieczeństo informacji

Platforma Mobilna

Dostęp 24h

Cechy eUrzędu

  • Płatności przez internet

    Znaczne ułatwienie zarządzania należnościami i usprawnienie procesu uiszczania opłat przez mieszkańców.

  • Monitorowanie korespondencji z urzędem

    Wymiana informacji między urzędem a Klientem, dostęp do formularzy i dokumentów elektronicznych.

  • Dostęp do informacji publicznej

    Informacje z danych strukturalnych przechowywanych wewnątrz urzędu (dane budżetowe, ewidencja działalności gospodarczej czy też dotyczącymi mienia gminy).

  • Interaktywne formularze

    Dokumenty w postaci elektronicznej pobierane do skrzynki podawczej urzędu oraz ich wysyłka do skrzynek umieszczonych na platformach elektronicznych usług publicznych.

  • Integracja z EPUAP

    Wgląd w formularze, mapy, ewidencje KRS, a także możliwość składania różnych deklaracji.

  • Oszczędność czasu

    Wszystkie dane dostępne w jednym miejscu dzięki Katalogowi usług.



Opinie naszych klientów

I jeszcze więcej korzyści

eDokument

Łatwiejsza komunikacja z urzędem dzięki integracji eDokumentu z platformą ePUAP oraz SEKAP!

eDokument to nie tylko sprawne i profesjonalne zarządzanie korespondencją przez urząd. Aplikacja autorstwa Rekordu umożliwia wykorzystanie kartoteki osób prawnych (kontrahentów) i osób fizycznych z systemów podatkowych. Dla wszystkich systemów dziedzinowych objętych integracją z eDokumentem istnieje także wspólne repozytorium, w którym przechowywane są pliki.

System informowania mieszkańców

Utrudnienia, imprezy, terminy ważności dokumentów – wszystko pod kontrolą!

System informowania mieszkańców autorstwa Rekordu umożliwia powiadamianie mieszkańców o różnego rodzaju wydarzeniach (imprezy, utrudnienia) oraz sprawach dotyczących konkretnej osoby, w przypadku których informacje generowane są z systemów dziedzinowych (termin ważności zezwolenia, przeterminowana rata podatku, itp.).

Płatności masowe

Eliminacja błędów, oszczędność czasu i zasobów!

Płatności masowe ułatwiają zarządzanie należnościami i usprawniają proces poboru opłat od mieszkańców. Jak to działa? Każdy podatnik otrzymuje indywidualny numer konta bankowego, w którym zawarte są informacje o nim i numerze ewidencyjnym. Moduł Wyciągi bankowe umożliwia połączenie oprogramowania bankowego z systemami podatkowymi firmy Rekord poprzez wczytywanie plików przekazanych przez bank do urzędu. Dzięki informacjom zawartym w numerze rachunku księgowanie odbywa się niemal automatycznie.

Masz pytania? Napisz do nas!

Informacje kontaktowe