Jak pamiętamy firma REKORD w latach 90 obsługiwała głównie przedsiębiorstwa handlowo-usługowe. Była to era wdrażania aplikacji DOS-owych wspomagających obrót materiałowy, zbyt oraz zagadnienia finansowo-płacowe.  Przełom wieków zaowocował nowym produktem klasy ERP. Od tego momentu szczególną uwagę skierowaliśmy na zarządzanie produkcją i tak dziś bez fałszywej skromności możemy stwierdzić, że posiadamy jedne z największych jak nie największe w Polsce kompetencje w informatyzacji procesów wytwarzania.

REKORD jednak nigdy nie zapomniał o swoich korzeniach i nadal stara się dostarczać swoim klientom z sektora handlowo-usługowego wysokiej klasy oprogramowanie dla firm dostosowane do ich działalności. Rynek usług działa w obszarze szybszej dynamiki a co za tym idzie ma większe wymagania w zakresie konkurencyjności a te z kolei przekładają się na duże oczekiwania co do innowacyjności systemu informatycznego. Dlatego cieszymy się, że kolejna firma usługowo-handlowa, jaką jest spółka HYDROKRAK z Bielska-Białej, zdecydowała się na powierzenie re-informatyzacji swojej organizacji w ręce konsultantów REKORD-u kupując i wdrażając nasze programy.

  

Firma ta działająca od 1992 roku zajmuje się kompleksową obsługą klientów poszukujących rozwiązań z zakresu hydrauliki siłowej. Poprzez znalezienie solidnych dostawców oraz zatrudnianiu profesjonalnej kadry techniczno - handlowej spółka może skupić się na doskonałej obsłudze klienta co skutkuje wieloma odbiorcami oferowanych towarów zarówno w kraju jak i za granicą. Przy wyborze dostawcy nowych zintegrowanych systemów informatycznych zarząd spółki kierował się pozytywnymi referencjami z dotychczasowych wdrożeń a także doświadczeniem pracowników wykonawcy.

Wymagania te spełnił system ERP firmy REKORD czego efektem było podpisanie umowy w styczniu bieżącego roku pomiędzy Prezesem Firmy REKORD panem Januszem Szymurą a Prezesem firmy HYDROKRAK panem Andrzejem Bartkiewiczem. Umowa obejmuje dostawę i wdrożenie zarówno programów finansowo – księgowych, jak i systemów służących do usprawnienia procesu sprzedaży oraz obsługi magazynu. Nie można także zapomnieć o systemach analitycznych usprawniających proces wspomagania decyzji poprzez tworzenie trafnych raportów i analiz. Zakończenie wdrożenia systemu Rekord ERP przewidziano na czerwiec 2011 roku.

Opracował: Robert Gawlak / Marek Wychowaniec