Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam na FORUM UŻYTKOWNIKÓW pakietu RATUSZ, które odbędzie się w naszym ośrodku szkoleniowym w dniach 9-10 czerwca 2009 roku (wtorek, środa).  Pierwotny termin konferencji (26-27 maja 2009 roku) uległ zmianie z powodu zbieżności z terminarzem prac przygotowawczych przed wyborami do euro parlamentu.

Konferencja będzie obejmowała wykłady, seminaria oraz indywidualne konsultacje z pracownikami firmy REKORD SI. Organizacja „paneli dyskusyjnych” stała się tradycją naszych spotkań. W tym roku chcielibyśmy zmienić ich formułę na bardziej otwartą i zaprosić Szefów Informatyki do zaprezentowania tych projektów informatycznych, których realizacja jest obecnie najistotniejsza dla ich organizacji. Osoby chętne do podzielenia się swoimi doświadczeniami w zakresie prowadzonych projektów prosimy o kontakt z Panem Markiem Wychowańcem. Mamy nadzieje, że niniejsza dyskusja pozwoli Państwu odnaleźć inspirację do dalszych działań.

Tematyka tegorocznej konferencji skoncentrowana będzie głównie wokół nowych aplikacji dziedzinowych pracujących w oparciu o przeglądarkę internetową. Jak również istotnym punktem będą  zagadnienia związane z możliwościami informatyzacji urzędów w kontekście Regionalnych Programów Operacyjnych.

Szczegółowe informacje dotyczące konferencji (harmonogram, formularz zgłoszeniowy, mapa dojazdowa) zostaną wkrótce przesłane do Państwa oraz będą dostępne na stronie www.rekord.com.pl.

Licząc gorąco na Państwa uczestnictwo w konferencji mamy nadzieję, że poruszane na niej tematy pozwolą uzyskać informacje na najbardziej interesujące Państwa zagadnienia, a wspólnie spędzony czas zaowocuje pogłębieniem dotychczasowej współpracy.

Z poważaniem

Janusz Szymura
Prezes Zarządu

{tab=Formularz zgłoszeniowy}
Zgłoszenie uczestnictwa w FORUM UŻYTKOWNIKÓW prosimy wysłać w formie formularza internetowego ( przejdź do formularza ) lub tradycyjnie wypełniony dokument wysłać faksem lub jako załącznik do maila ( icon pobierz formularz zgłoszeniowy ):

faks: +48 33 497 83 12,
mail:

{tab=Mapa dojazdu}Wyświetl mapę
{tab=Lista uczestników}Wyświetl listę uczestników
{tab=Harmonogram} Wyświetl harmonogram