CRM

więcej

Korzyści dla Klienta:

  • Zarządzenie i monitorowanie stanu realizacji zamówień Klienta, również w oparciu o rezerwację stanów produktów oraz powiązanych zleceń produkcyjnych
  • Elastyczne zarządzanie cenami, rabatami, promocjami, akcjami ofertowymi, itp.
  • Zintegrowane informacje o kontrahencie, w tym o jego należnościach i zobowiązaniach historii kontaktów, warunkach współpracy
  • Zarządzanie dokumentami procesów handlowych
  • Sterowanie przepływem pracy procesów biznesowych związanych ze sprzedażą wyrobów projektowanych pod zamówienie (engineer to order)
  • Obsługa wyrobów konfi gurowalnych o wielu opcjach wykonania (mass customization)
  • Integracja z platformami logistycznymi (B2B/EDI)
  • Zarządzanie procesami przed i posprzedażowymi
Zestaw programów dedykowany pracownikom działów handlowych, wspomagający proces przygotowywania i kalkulacji ofert. Umoziwia on nadzorowanie procesu przyjmowania oraz rejestracji zamówień od odbiorców i pozwala kompleksowo zarządzać relacjami z klientami.
Jest ściśle zintegrowany z pakietami biurowymi (MS Office, Open Office) oraz elektronicznym obiegiem dokumentów (wraz z elektronicznym podpisem). Daje możliwość uruchomienia internetowego kanału sprzedaży oraz wsparcia dla przedstawicieli.
Materiały do pobrania