Zintegrowane systemy zarządzania autorstwa Rekordu zostaną wkrótce wdrożone w gminach Swarzędz, Chełmek, Lipnica Wielka, Tarnowo Podgórne, Ślemień, Myślenice, Sucha Beskidzka, Zawoja oraz w Starostwie Powiatowym w Zgierzu.

Realizacja projektów umożliwi obywatelom i podmiotom gospodarczym korzystanie z elektronicznych usług publicznych i zasobów informacyjnych oferowanych przez urzędy. Zyskają oni możliwość wglądu w dane strukturalne w zakresie np. podatków, opłat i rozrachunków z urzędem czy stan załatwianej sprawy. Będą mogli także realizować płatności poprzez usługę PayByNet oraz uzyskiwać informacje poprzez system powiadamiania SMS. Co ważne, wszystko to będzie można załatwić niezależnie od pory dnia czy miejsca pobytu i przy zachowaniu procedur bezpieczeństwa informacji.

Zakończenie realizacji projektów planowane jest najpóźniej do połowy roku 2018.