Nasze innowacyjne oprogramowanie to lider na polskim rynku technologii dedykowanych administracji publicznej. Wykorzystując najnowsze rozwiązania z zakresu automatyzacji procesów oraz sztucznej inteligencji, rewolucjonizuje zarządzanie jednostkami administracyjnymi.
System zapewnia pełne wsparcie w zarządzaniu nowoczesnym miastem, integrując takie obszary, jak cyfrowe opłaty lokalne, zaawansowana księgowość budżetowa, inteligentne zarządzanie zasobami ludzkimi oraz ewidencja danych. Wbudowane narzędzia do zarządzania dokumentami, systemy workflow i cyfrowe usługi publiczne opierają się na najnowszych standardach bezpieczeństwa i interoperacyjności. Dzięki modułom analitycznym i automatycznej kontroli realizacji zadań, platforma umożliwia dynamiczne monitorowanie postępów i precyzyjne podejmowanie decyzji w oparciu o dane w czasie rzeczywistym.
Modułowa konstrukcja systemu RATUSZ
Integracja z systemami ePUAP
Automatyzacja procesów administracyjnych
Obsługa funduszy zewnętrznych
Planowanie budżetu
Kadry i płace pod kontrolą
Integracja z systemami ZUS, PPK i innymi systemami zewnętrznymi
Obsługa płatności elektronicznych oraz integracja z systemami bankowymi
Elektroniczna obsługa wniosków i spraw urzędowych
Ochrona danych wrażliwych i zgodność z RODO
Tworzenie raportów i analiz na potrzeby zarządzania jednostką
Kontrola dostępu i autoryzacja użytkowników na różnych poziomach
Czym są eDoręczenia
eDoręczenia to kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego, która pozwala wysyłać i odbierać elektroniczne listy polecone.
eDoręczenia są równ...
Od wielu lat użytkownicy systemów dochodowych w pakiecie RATUSZ wykorzystują różne centralne ewidencje źródłowe, takie jak m.in. Rejestr Mieszkańców czy Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców. Dzięk...
7 pazdziernika 2020 roku Sejm uchwalił Ustawę o doręczeniach elektronicznych. Jest ona ukoronowaniem prac nad systemem do elektronicznej korespondencji urzędowej. "To będzie rewolucja w doręczeniach" ...
Zobacz więcej
Poznaj nasze kluczowe rozwiązania usprawniające codzienną pracę jednostek administracji publicznej
eDokument
Efektywne zarządzanie dokumentami w organizacji.
mMieszkaniec
Wszystkie aplikacje potrzebne mieszkańcowi JST w zasięgu ręki
eUrząd
Teraz urząd jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Uzyskanie informacji, przeglądanie oraz zapłata zobowiązań nie wymagają już wychodzenia z domu!
Lider
System Lider kompleksowo wspiera zarządzanie gminą, gromadząc i przetwarzając informacje z systemów Rekordu oraz systemów zewnętrznych
Portal pracowniczy
System informatyczny, który służy do komunikacji pracownika z jednostką, w której jest zatrudniony w zakresie kadrowo-płacowym.
Integracja z otoczeniem urzędu
ePUAP
Elektroniczna platforma usług administracji publicznej
PostgreSQL
Relacyjna baza danych SQL
Admin XE
Metoda uwierzytelniania wszystkich aplikacji Rekord SI
CEiDG
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
eDoręczenia
Elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru
mObywatel 2.0
Aplikacja mobilna i serwis dla obywateli
PEF
Platforma Elektronicznego Fakturowania
CEPIK
Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców
KSeF
Krajowy System e-Faktur dla przedsiębiorców
GUS
Główny Urząd Statystyczny
Aplikacja eTW
Elektroniczne tytuły wykonawcze
BeSTi@
System Zarządzania Budżetem Jednostek Samorządu Terytorialnego
KRS
Krajowy Rejestr Sądowy
EMUiA
Ewidencja miejscowości, ulic i adresów
TERYT
Krajowy rejestr urzędowy podziału terytorialnego kraju
eZgłoszenia
Narzędzie usprawniające komunikację firmy z klientem
Rekord SI liderem oprogramowania w Polsce
System RATUSZ w liczbach: zaufało nam ponad 500 organizacji w całej Polsce
Ratusz klienci
eDoręczenia – komunikacja bez papieru
Czym są eDoręczenia eDoręczenia to kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego, która pozwala wysyłać i odbierać elektroniczne listy polecone. eDoręczenia są równ...
Integracja systemów pakietu RATUSZ z rejestrem TERYT
Od wielu lat użytkownicy systemów dochodowych w pakiecie RATUSZ wykorzystują różne centralne ewidencje źródłowe, takie jak m.in. Rejestr Mieszkańców czy Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców. Dzięk...
eDoręczenia przyspieszą proces cyfryzacji urzędów
7 pazdziernika 2020 roku Sejm uchwalił Ustawę o doręczeniach elektronicznych. Jest ona ukoronowaniem prac nad systemem do elektronicznej korespondencji urzędowej. "To będzie rewolucja w doręczeniach" ...
Nasi eksperci do kontaktu