zawoja

Firma Rekord SI zrealizowała zadania dotyczące wdrożenia e-Usług w Gminie Zawoja w ramach projektu pod nazwą „Rozwój e-Usług w Gminie Zawoja” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Celem projektu jest wsparcie rozwoju elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji oraz zwiększenie dostępu zarówno obywateli jak i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych online. Dla mieszkańców Gminy oznacza to skrócenie czasu potrzebnego do załatwienia wybranej sprawy, wraz z ułatwieniem procedury jej realizacji.

Udoskonalony w ramach projektu portal usług publicznych stanowi Centrum Elektronicznych Usług Publicznych dla klientów urzędu, którymi mogą być mieszkańcy, przedsiębiorcy, podatnicy lub inwestorzy. Skorzystanie z oferowanych w ramach portalu usług będzie, w świetle obowiązujących przepisów, równoznaczne  z osobistym załatwieniem sprawy, jednakże cały proces będzie się odbywał automatycznie, z wykorzystaniem rozwiązań informatycznych, bez konieczności wizyty klienta w siedzibie urzędu. O stanie spraw mieszkańcy będą powiadamiani za pomocą specjalizowanej aplikacji dostępnej na urządzeniach mobilnych.

 

W ramach zamówienia wdrożono m.in. następujące oprogramowanie:

  • platforma elektroniczna usług publicznych (eUrząd)
  • system Odpady Komunalne
  • system Powiadamiania Klienta
  • portal budżetowy
  • system zarządzania obiegiem spraw i dokumentów (eDokument)
  • obsługa zapłat kartą płatniczą w kasie urzędu

 

Ponadto projekt obejmował:

  • wykonanie audyt bezpieczeństwa,
  • opracowanie polityki bezpieczeństwa IT,
  • dostawę zestawów do podpisu elektronicznego,
  • wdrożenie stanowiska profilu zaufanego wraz z opracowaniem odpowiedniej procedury.