RATUSZ Artykuły, Case-study, Consulting
Czym są eDoręczenia
eDoręczenia to kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego, która pozwala wysyłać i odbierać elektroniczne listy polecone.
Od wielu lat użytkownicy systemów dochodowych w pakiecie RATUSZ wykorzystują różne centralne ewidencje źródłowe, takie jak m.in. Rejestr Mieszkańców czy Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców.
eDoręczenia przyspieszą proces cyfryzacji urzędów
7 pazdziernika 2020 roku Sejm uchwalił Ustawę o doręczeniach elektronicznych.
Systemy REKORDU SI w Urzędzie Miasta Bielska-Białej (case study)
Współpraca pomiędzy Urzędem Miejskim w Bielsku-Białej a REKORDEM SI sięga 1989 roku, a więc początków działalności firmy.
Automatyzacja procesów biznesowych w administracji samorządowej
Workflow
Jednym z kluczowych wymagań stawianych jednostce administracji samorządowej jest sprawne zarządzanie obiegiem dokumentów.
Co to jest EPO
EPO - Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru to alternatywa dla papierowej, tradycyjnej formy potwierdzenia, wystawianej dla przesyłek poleconych i przesyłek firmowych poleconych.
Elektroniczne usługi publiczne w Gminie Kęty
Systematyczna rozbudowa infrastruktury w Urzędzie Gminy w Kętach doprowadziła do urzeczywistnienia koncepcji elektronicznego urzędu.
Faktura elektroniczna w rozwiązaniach Rekordu
Rok 2019 jest przełomowy, jeżeli chodzi o stosowanie faktur elektronicznych w administracji publicznej.
Integracje w pakiecie RATUSZ
Poszczególne obszary działalności urzędu są wspomagane przez różnorodne systemy informatyczne, pochodzące niejednokrotnie od wielu dostawców.
Kolejne etapy w obszarze elektronizacji zamówień publicznych
18 października 2018 roku nastąpiła istotna zmiana w obszarze zamówień publicznych.
Jednolity Plik Kontrolny – nowe obowiązki dla podatników prowadzących księgi rachunkowe komputerowo
Obowiązek przekazywania ksiąg podatkowych na żądanie organu podatkowego za pomocą środków komunikacji elektronicznej wprowadziła ustawa o zmianie ustawy Ordynacja podatkowa (Dz.