czym się charakteryzuje rekord.erp

Czym jest system REKORD.ERP?

logo Rekord.ERP

REKORD.ERP to zintegrowany system ERP do wspomagania zarządzania, który jest w pełni dostosowany do potrzeb i oczekiwań polskich przedsiębiorstw. Obsługuje wszystkie główne obszary działalności, dostarczając wiarygodnych informacji pozwalających podejmować trafne decyzje. Integrując informacje z poszczególnych działów firmy w jedno spójne i wydajne środowisko pracy, REKORD.ERP usprawnia komunikację, uproszcza procedury, co prowadzi w konsekwencji do oszczędności czasu i wzrostu konkurencyjności firmy.

Główne zalety systemu to:

  • INTEGRACJA najważniejszych obszarów działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego (produkcja, logistyka, sprzedaż, finanse, kadry)
  • SKALOWALNOŚĆ procesów dzięki modułowej budowie systemu
  • KONTROLA procesów biznesowych w przedsiębiorstwie
  • INTEGRACJA ZEWNĘTRZNA (ZUS, Urząd Skarbowy, platformy EDI, CAD/PDM, MES)
  • SKUTECZNOŚĆ wdrożenia – blisko 100% wdrożeń kończy się uzyskaniem wszystkich przyjętych założeń

Wdrożenie systemu pozwala wyeliminować przestarzałe programy używane często do obsługi poszczególnych fragmentów działalności firmy, zastępując je jednym, w pełni zintegrowanym oprogramowaniem, za pomocą którego można zarządzać i kontrolować wszystkie procesy zachodzące w przedsiębiorstwie. Pozwala to także zrezygnować z obiegu dokumentacji papierowej, wprowadzając w całości cyfrowe zarządzanie dokumentami.

Modułowość oprogramowania pozwala również wdrożyć dowolnie wybraną część pakietu REKORD.ERP. Dzięki temu zarząd firmy, nie chcąc wdrażać całego systemu na raz, może zdecydować się na kupno jedynie kilku programów, zostawiając na później ewentualną decyzję o rozszerzeniu wdrożeń na nowe obszary funkcjonowania spółki.

System jest także skalowalny, co pozwala dobrać rozwiązania do aktualnych potrzeb i możliwości danej firmy. Wewnętrzny język aplikacji REKORD.ERP pozwala klientowi dokonywać zmian w kodzie oprogramowania bez udziału producenta. Elastyczność i otwartość oprogramowania umożliwiają rozwój programów równolegle do rozwoju i potrzeb samej firmy. Aby zapewnić bezpieczeństwo i efektywność podczas wdrażania, REKORD SI oferuje usługę modelowania procesów przed rozpoczęciem wdrożenia.

Obszary wsparcia produktami Rekord.ERP

CRM
Zestaw programów dedykowany pracownikom działów handlowych. Pomaga w przygotowaniu i kalkulacji ofert, nadzoruje proces przyjmowania i rejestracji zamówień od odbiorców, pozwalając na kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami.

LOGISTYKA
Podstawowe narzędzie pracy służb zaopatrzeniowych. Pozwala na utrzymanie optymalnych stanów magazynowych zarówno pod względem realizacji potrzeb warsztatu produkcyjnego, jak i oczekiwań odnośnie lokacji kapitału firmy.

PRODUKCJA
Kompleksowe wsparcie zarządzania procesem wytwarzania od momentu planowania i przygotowania produkcji (planiści, technolodzy) poprzez sterowanie procesem produkcji (inżynierowie) aż po monitorowanie, kontrolę jakości oraz przekazanie wyrobu do procesu składowania produktów czy też półfabrykatów.

SYSTEMY ANALITYCZNE
Grupa narzędzi dostarczających spersonalizowanych informacji, która doskonale sprawdza się w przypadku budowania kart analitycznych (zlecenia projektu, sprzedaży, zysków). Pozwala na szybki dostęp do zagregowanych w postaci tabel lub wykresów informacji, a w razie potrzeby - ich uzupełnienia dzięki szczegółowym danym. Użytkownik może korzystać z intuicyjnego interfejsu w formie strony internetowej lub otrzymywać automatyczne informacje w postaci maila czy SMS-a.

FINANSE
Pakiet programów, który odpowiada za implementację rachunkowości zarządczej oraz finansowej w przedsiębiorstwie, dostarczając pełnego wsparcia w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, zarówno pod względem ewidencyjnym, jak i kontrolingowym.

ZASOBY LUDZKIE
Programy dopasowane do wymagań stawianych przed działami płacowo-kadrowymi, pozwalają sprawnie naliczyć wynagrodzenia z uwzględnieniem wielu specyficznych uwarunkowań danej organizacji. Zarządzają zasobami ludzkimi od momentu rekrutacji poprzez całą ścieżkę kariery.

Zapraszamy do odwiedzenia stron, na których prezentujemy kilka spośród naszych programów:

  • Lider – narzędzie do wspierania zarządzania przedsiębiorstwem, które gromadzi i przetwarza informacje z systemów REKORDU oraz systemów zewnętrznych,
  • eDokument – aplikacja do zarządzania korespondencją przychodzącą i wychodzącą z firmy oraz wszystkimi dokumentami własnymi. W powiązaniu z pozostałymi modułami pakietu REKORD.ERP pozwala monitorować i modelować wiele procesów,
  • Portal Pracowniczy – system służący do komunikacji pracownika z jednostką, w której jest zatrudniony. Pozwala kompleksowo zarządzać sprawami kadrowo-płacowymi.