CRM
więcej
Korzyści dla Klienta:
-
Zarządzenie i monitorowanie stanu realizacji zamówień Klienta, również w oparciu o rezerwację
stanów produktów oraz powiązanych zleceń produkcyjnych
-
Elastyczne zarządzanie cenami, rabatami, promocjami, akcjami ofertowymi, itp.
-
Zintegrowane informacje o kontrahencie, w tym o jego należnościach i zobowiązaniach
historii kontaktów, warunkach współpracy
-
Zarządzanie dokumentami procesów handlowych
-
Sterowanie przepływem pracy procesów biznesowych związanych ze sprzedażą wyrobów
projektowanych pod zamówienie (engineer to order)
-
Obsługa wyrobów konfi gurowalnych o wielu opcjach wykonania (mass customization)
-
Integracja z platformami logistycznymi (B2B/EDI)
-
Zarządzanie procesami przed i posprzedażowymi
Zestaw programów dedykowany pracownikom działów handlowych, wspomagający proces przygotowywania i kalkulacji ofert. Umoziwia on nadzorowanie procesu przyjmowania oraz rejestracji zamówień od odbiorców i pozwala kompleksowo zarządzać relacjami z klientami.
Jest ściśle zintegrowany z pakietami biurowymi (MS Office, Open Office) oraz elektronicznym obiegiem dokumentów (wraz z elektronicznym podpisem). Daje możliwość uruchomienia internetowego kanału sprzedaży oraz wsparcia dla przedstawicieli.