27 maja 2025 r. we wrocławskim biurze Rekordu odbyła się II edycja Dolnośląskiej Konferencji Pakietu Ratusz. Pośród uczestników pojawili się nasi Klienci z Kobierzyc, Bolesławca, Oławy, Jarocina, Jeleniej Góry oraz Suchego Lasu.
Podczas konferencji nasi specjaliści mówili m.in. o:
- nowych funkcjonalnościach w zarządzaniu dzierżawami związanych z wdrożeniem nowej wersji systemu Dzierżawy,
- zmianach w podejściu do cyfryzacji urzędów oraz korzyści, jakie niesie wdrożenie nowoczesnych rozwiązań dla jednostek samorządowych,
- integracji umożliwiającej obsługę ePłatności z poziomu aplikacji mObywatel,
- nowej wersji Portalu Pracowniczego (uproszczona obsługa kadrowa, lepsza ergonomia pracy oraz nowe funkcje wspierające cyfryzację procesów HR),
- nowych funkcjonalnościach w module Dysponent wspierających zarządzanie finansami i wydatkami jednostek samorządowych w oparciu o dokumenty KsEF,
- narzędziach wspomagających tworzenie budżetu oraz raportowania wykonania budżetu zgodnie z obowiązującymi regulacjami,
- pierwszych doświadczeniach, wyzwaniach i wnioskach z wdrażania systemu e-Doręczeń,
- nowych funkcjach aplikacji mobilnej mMieszkaniec usprawniających komunikację mieszkańców z administracją.
Podczas spotkania podziękowania za wieloletnią współpracę otrzymała Dyrektor wrocławskiego biura Rekordu – Izabela Kolbusz. Od czerwca jej obowiązki przejmie Dominika Mienculewicz.
Konferencja była okazją do integracji oraz wielu kuluarowych rozmów dotyczących bieżącej współpracy. Uczestnicy spotkali się w nowej wrocławskiej lokalizacji naszego biura – w CitySpace MidPoint.
Spotkanie rozpoczęło tegoroczny cykl konferencji dla użytkowników pakietu Ratusz. Kolejny punkt to forum organizowane w siedzibie firmy w Bielsku-Białej, na które serdecznie zapraszamy!