Za nami II Dolnośląska Konferencja Pakietu Ratusz

27 maja 2025 r. we wrocławskim biurze Rekordu odbyła się II edycja Dolnośląskiej Konferencji Pakietu Ratusz. Pośród uczestników pojawili się nasi Klienci z Kobierzyc, Bolesławca, Oławy, Jarocina, Jeleniej Góry oraz Suchego Lasu.

Podczas konferencji nasi specjaliści mówili m.in. o:

  • nowych funkcjonalnościach w zarządzaniu dzierżawami związanych z wdrożeniem nowej wersji systemu Dzierżawy,
  • zmianach w podejściu do cyfryzacji urzędów oraz korzyści, jakie niesie wdrożenie nowoczesnych rozwiązań dla jednostek samorządowych,
  • integracji umożliwiającej obsługę ePłatności z poziomu aplikacji mObywatel,
  • nowej wersji Portalu Pracowniczego (uproszczona obsługa kadrowa, lepsza ergonomia pracy oraz nowe funkcje wspierające cyfryzację procesów HR),
  • nowych funkcjonalnościach w module Dysponent wspierających zarządzanie finansami i wydatkami jednostek samorządowych w oparciu o dokumenty KsEF,
  • narzędziach wspomagających tworzenie budżetu oraz raportowania wykonania budżetu zgodnie z obowiązującymi regulacjami,
  • pierwszych doświadczeniach, wyzwaniach i wnioskach z wdrażania systemu e-Doręczeń,
  • nowych funkcjach aplikacji mobilnej mMieszkaniec usprawniających komunikację mieszkańców z administracją.

Podczas spotkania podziękowania za wieloletnią współpracę otrzymała Dyrektor wrocławskiego biura Rekordu – Izabela Kolbusz. Od czerwca jej obowiązki przejmie Dominika Mienculewicz.

Konferencja była okazją do integracji oraz wielu kuluarowych rozmów dotyczących bieżącej współpracy. Uczestnicy spotkali się w nowej wrocławskiej lokalizacji naszego biura – w CitySpace MidPoint.

Spotkanie rozpoczęło tegoroczny cykl konferencji dla użytkowników pakietu Ratusz. Kolejny punkt to forum organizowane w siedzibie firmy w Bielsku-Białej, na które serdecznie zapraszamy!