eAlkohole2
Program eAlkohole2 służy do wspomagania pracy w wydziałach urzędów miejskich i gminnych prowadzących rejestr i wydawanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie alkoholu. Umożliwia on obsługę różnego rodzaju rejestrów zezwoleń.

Wykorzystywany jest przede wszystkim do obsługi trzech rejestrów:
-
rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych (zezwolenia wydawane na określony okres czasu)
-
rejestr wydanych zezwoleń na podawanie napojów alkoholowych (zezwolenia wydawane na określony okres czasu)
-
rejestr zezwoleń jednorazowych
Wybrane funkcjonalności:
-
automatyczne obliczanie wysokości rat w oparciu o rodzaj zezwolenia, okresu na jaki zostało wydane oraz wysokości sprzedaży za poprzedni rok
-
przechowywanie informacji o wysokości sprzedaży w roku poprzednim
-
przechowywanie informacji o ratach za lata poprzednie oraz ratach w roku bieżącym
-
możliwość prowadzenia dowolnej liczby rejestrów
-
możliwość wprowadzania wielu osób otrzymujących zezwolenie
-
współpraca z kartoteką osób oraz kontrahentów prowadzonych w innych systemach podatkowych
-
możliwość zasilenia kartoteki osób z Ewidencji ludności
-
wydruk pism określonych w punkcie „wydruki"
-
możliwość definicji kolejności kolumn oraz ich ukrywania w zestawieniu
-
możliwość tworzenia zestawień wielopoziomowych
-
obsługa płatności masowych (opcja)
-
ewidencja wniosków o wydanie zezwolenia
-
ewidencja wydanych zezwoleń
-
ewidencja punktów którym cofnięto zezwolenia
-
ewidencja skarg na punkt
-
ewidencja kontroli przeprowadzonych w punkcie
-
zestawienie punktów sprzedających alkohol
-
zestawienie wydanych zezwoleń
-
zestawienie wysokości rat dla zezwoleń
-
zestawienie nie zapłaconych w terminie rat za korzystanie z zezwoleń
-
możliwość tworzenia własnych zestawień w oparciu o dowolne dane wprowadzone do systemu
-
zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych (zwykłe, jednorazowe, catering wyprzedaż)
-
pismo do gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych
-
decyzja wygaśnięcia zezwoleń
-
decyzja cofnięcia zezwoleń
-
informacja o wysokości rat do zapłaty za korzystanie z zezwoleń w bieżącym roku
-
potwierdzenie dokonania opłaty za korzystanie z zezwoleń
-
polecenie przelewu – druk dla przedsiębiorcy - sumarycznie dla wybranej raty za korzystanie z zezwoleń w danym punkcie sprzedaży
-
informacja o wszczęciu postępowania o cofnięcie zezwolenia
-
zawiadomienie o wszczęciu postępowania
-
możliwość stworzenia dowolnego wydruku w oparciu o dane wprowadzone do systemu
-
możliwość edycji wydruków w Ms Word lub Open Office przed wydrukowaniem (ręczna poprawa danych, sposobu formatowania i inne)
-
współpraca z systemem obsługującym Kasę urzędu (wysyłanie informacji o wysokości płaconych rat do systemu KASA)
-
księgowanie wpłat przelewem w Rejestrze Opłat
-
automatyczne księgowanie wpłat dokonanych w kasie urzędu
-
współpraca modułu do księgowania z systemem FK – wysyłanie noty do FK-i
-
moduł księgujący tworzy sprawozdania RB27