eAlkohole2

Program eAlkohole2 służy do wspomagania pracy w wydziałach urzędów miejskich i gminnych prowadzących rejestr i wydawanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie alkoholu. Umożliwia on obsługę różnego rodzaju rejestrów zezwoleń.
Wykorzystywany jest przede wszystkim do obsługi trzech rejestrów:
  • rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych (zezwolenia wydawane na określony okres czasu)

  • rejestr wydanych zezwoleń na podawanie napojów alkoholowych (zezwolenia wydawane na określony okres czasu)

  • rejestr zezwoleń jednorazowych

Wybrane funkcjonalności:
  • automatyczne obliczanie wysokości rat w oparciu o rodzaj zezwolenia, okresu na jaki zostało wydane oraz wysokości sprzedaży za poprzedni rok

  • przechowywanie informacji o wysokości sprzedaży w roku poprzednim

  • przechowywanie informacji o ratach za lata poprzednie oraz ratach w roku bieżącym

  • możliwość prowadzenia dowolnej liczby rejestrów

  • możliwość wprowadzania wielu osób otrzymujących zezwolenie

  • współpraca z kartoteką osób oraz kontrahentów prowadzonych w innych systemach podatkowych

  • możliwość zasilenia kartoteki osób z Ewidencji ludności

  • wydruk pism określonych w punkcie „wydruki"

  • możliwość definicji kolejności kolumn oraz ich ukrywania w zestawieniu

  • możliwość tworzenia zestawień wielopoziomowych

  • obsługa płatności masowych (opcja)

  • ewidencja wniosków o wydanie zezwolenia

  • ewidencja wydanych zezwoleń

  • ewidencja punktów którym cofnięto zezwolenia

  • ewidencja skarg na punkt

  • ewidencja kontroli przeprowadzonych w punkcie

  • zestawienie punktów sprzedających alkohol

  • zestawienie wydanych zezwoleń

  • zestawienie wysokości rat dla zezwoleń

  • zestawienie nie zapłaconych w terminie rat za korzystanie z zezwoleń

  • możliwość tworzenia własnych zestawień w oparciu o dowolne dane wprowadzone do systemu

  • zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych (zwykłe, jednorazowe, catering wyprzedaż)

  • pismo do gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych

  • decyzja wygaśnięcia zezwoleń

  • decyzja cofnięcia zezwoleń

  • informacja o wysokości rat do zapłaty za korzystanie z zezwoleń w bieżącym roku

  • potwierdzenie dokonania opłaty za korzystanie z zezwoleń

  • polecenie przelewu – druk dla przedsiębiorcy - sumarycznie dla wybranej raty za korzystanie z zezwoleń w danym punkcie sprzedaży

  • informacja o wszczęciu postępowania o cofnięcie zezwolenia

  • zawiadomienie o wszczęciu postępowania

  • możliwość stworzenia dowolnego wydruku w oparciu o dane wprowadzone do systemu

  • możliwość edycji wydruków w Ms Word lub Open Office przed wydrukowaniem (ręczna poprawa danych, sposobu formatowania i inne)

  • współpraca z systemem obsługującym Kasę urzędu (wysyłanie informacji o wysokości płaconych rat do systemu KASA)

  • księgowanie wpłat przelewem w Rejestrze Opłat

  • automatyczne księgowanie wpłat dokonanych w kasie urzędu

  • współpraca modułu do księgowania z systemem FK – wysyłanie noty do FK-i

  • moduł księgujący tworzy sprawozdania RB27